Terug naar boven

Bedrijfskundig Advies

Veel voorkomende vragen bij organisatieverandering:

  • Hoe stimuleer ik dat medewerkers resultaatgerichter gaan werken?
  • Hoe verbeter ik de samenwerking in mijn team?
  • Hoe kan mijn organisatie klantvragen scherper in beeld krijgen en daarop inspelen?

Lees de klantcase: stress bij woningcorporatie.
Lees de klantcase: Manager Wonen – ontwikkeling van management.

Medewerkers in hun kracht

Wij geloven dat medewerkers de basis vormen van de organisatie. Daarom beginnen we altijd daar. Wat zijn de capaciteiten, waarden en ambities van iedere medewerker? Het is de kunst om die inzichten aan te sluiten bij de koers van de organisatie. De synergie die dan ontstaat bepaalt het succes van de organisatie.

Onderdelen van het traject

Iedere vraag is anders. En daar sluiten we het programma op aan. Afhankelijk van de omstandigheden. Samen nemen we de verantwoordelijkheid om ontwikkeling te stimuleren. Onderdelen van organisatieverandering kunnen zijn:

Onderdelen van organisatieverandering

Wat levert organisatieverandering op?

  • Flexibele organisatie die op veranderingen uit de omgeving kan inspelen.
  • Succesvollere medewerkers in hun dagelijks functioneren.
  • Het begin van een leerproces met langdurig resultaat.
Leaufort

Meer informatie?
Neem contact met ons op:

Tel. : +31(0)418 573 650
info@leaufort.nl

Werkwijze

U kent de situatie in uw organisatie als geen ander. Juist daarom kan een open blik nodig zijn. Door onze combinatie van psychologische en bedrijfskundige kennis begrijpen we het proces van veranderen bij medewerkers in organisaties. We kijken eerst naar de situatie van nu. U geeft daarbij de wensen en koers aan. Samen bepalen we dan het pad daar naartoe. De veranderpraktijk ligt vervolgens bij de medewerkers van de organisatie. Wij helpen door middel van praktische oefeningen en tips per medewerker aan te reiken, waarmee een medewerker meteen aan de slag kan. Door andere gedachtes, gevoelens en gedrag hiermee te creëren wordt de gewenste verandering werkelijkheid.

Heb jij het idee dat er betere prestaties geleverd kunnen worden? Vind je het lastig om de medewerkers mee te krijgen in een nieuw perspectief? Neem contact op met bedrijfskundige Theo Drissen voor vragen of het maken van een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Anderen bezochten ook:

  1. Ontwikkelassessment
  2. Coaching